Kvällens stora fråga är om jag ska ta och baka lite nu eller inte. Agnes tvåårsdag närmar sig med stormsteg! En och en halv vecka kvar. Jag är bara för tillfället svårt drabbad av latmasken. Eller så kallas det bara sömnig. Som att det inte räckte med att jag själv låg och snurrade mest hela natten så kom Agnes och snurrade bredvid mig sista 1-2 timmarna.
Måste klura ut någon bra present till lilla fröken också. Inte alls jättelätt...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar