torsdag 10 maj 2012

Bilderna...

Kan någon med erfarenhet av bloggers app berätta för mig om bilderna går att vända och om dom går att få in mitt i texten? Tack på förhand! :-)

2 kommentarer:

  1. Blivande hemmafru Linnea10 maj 2012 kl. 12:26

    Om du trycker på bilden får du inte upp en rotate knapp då?

    SvaraRadera
  2. Känns skönt att höra att man fortsätter fascineras när de små liven blir större!

    SvaraRadera