Testade en ny maträtt idag. Älgbiffar fyllda med fetaost, tomatkompott och fullkornsris. Väldigt enkelt att göra och riktigt gott! Dessutom nyttigt. Det ska jag göra om någon gång!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar