Testar om det går att lägga in en bild från Instagram. Verkar ju som att det fungerar!
Agnes testade sina skidor i förrgår. Jag tyckte hon var kanonduktig om man jämför med i våras. Men själv var hon inte nöjd! Det gick alldeles för sakta tyckte hon. Å inte gick det staka sig fram heller! Enligt henne funkade inte skidorna utan vi skulle måsta köpa nya.
Sedan i fjol har jag haft i tanken att hon i år ska få börja åka slalom. Men sen har jag tvivlat en stund och tänkt att hon nog är för liten. Nu är jag däremot helt inne igen på att det får bli slalom i vinter! Ska bli så roligt!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar